Petites coses. Petites coses sense importància. Petites coses que per a nosaltres sí que en tenen. Com una cullereta de cafè.

divendres, 26 d’abril del 2013

Especial: Sant Jordi!

Hola! Feliç dia de Sant Jordi a tots! Sé que va ser fa uns dies, però bé, fins avui no he pogut fer l'entrada... Com us va anar? Vau tenir gaires roses? I llibres? Vau trobar el llibre que volíeu? Jo no vaig tenir gaire sort, i no vaig trobar cap dels llibres que volia, però avui finalment l'he anat a comprar.
I aquests són els dos llibres que he aconseguit aquest any per Sant Jordi:



Sinopsis

Fa anys, la Grace va estar a punt de ser devorada per una bandada de llops. Inexplicablement, un dels animals, un llop d'ulls de color groc, la va salvar. Des de llavors, cada hivern, la Grace s'acosta al bosc que hi ha darrere de casa seva i, des de la distància, el llop i la noia s'observen. Quan arriba la calor, la bandada desapareix, i el llop d'ulls grocs se'n va. Però aquest any la Grace no vol que arribi l'hivern. No vol que arribi mai. Ha conegut un noi. És un noi normal, però té uns ulls fascionadors, de color groc...






Sinopsis

El dia que es va produir la conjunció astral dels tres sols i les tres llunes, l'Ashran en Nigromant es va fer amb el poder en aquell planeta. Al nostre món, un guerrer i un mag exiliats d'Idhun han format la resistència, en la qual també hi ha en Jack i la Victòria, dos adolescents nascuts a la Terra. L'objectiu del grup és acabar amb el regnat de les serps alades, però en Kirtash, un jove i despietat assassí enviat per l'Ashran a la Terra, no els ho permetrà.







Us els heu llegit? Què us van semblar? Espero els vostres comentaris! :)

2 comentaris:

  1. Jo m'he llegit Memòries d'Idhun i em va encantar, però prefereixo el segon... Igualment jo te'l recomano!!

    ResponElimina

Tu també vols deixar una cullereta de cafè? Deixa-la aquí! :)